דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על ההבדל שבין ביטוח נסיעות רגיל לביטוח תרמילאים 

מאת    [ 13/03/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1989 פעמים ]

מדי שנה, אלפי ישראלים טסים לחו"ל לטיול ארוך לתקופה של מספר חודשים. טיול שכזה הוא אופייני למשתחררים מהצבא ולצעירים אחרים אשר נמצאים בשנות ה-20 לחייהם שכן בדרך כלל בשלב זה של החיים עוד אין לנו מחויבויות אשר יימנעו מאיתנו להיעלם לתקופה ממושכת. לאן נוהגים לטוס הצעירים? ובכן, מכיוון שמדובר בטיול לתקופה ממושכת ובתקציב יחסית דל, מרבית הישראלים בוחרים לטוס ליעדים אקזוטיים באופיים אשר נמצאים במדינות עולם שלישי, מדינות בהן אורבות למטיילים לא מעט סכנות אליהן יש להיערך בהתאם ולשם כך על כל ישראלי המתכנן טיול בעל אופי תרמילאי לאחר צבא להצטייד בפוליסת ביטוח נסיעות המתאימה במיוחד לאופי ההרפתקני של הטיול אליו הם יוצאים.

אין זו ידיעה חדשותית מרעישה לגלות כי חובה עלינו לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לפני כל נסיעה לחו"ל, אך יש לעמוד על החשיבות שבהתאמה אישית של ביטוח הנסיעות כך שיתאים ויספק את ההגנות המתאימות לכל טיול וטיול. ביטוח נסיעות סטנדרטי כולל הגנה מפני הוצאות רפואיות שנגרמו למבוטח במהלך שהייתו לחו"ל, הגנה מפני אובדן או גניבת רכוש וכן מרכיב ביטוח חיים הנכנס לתוקף במקרה שבו המבוטח נפטר בעת שהייתו בחו"ל. כלל ההגנות הללו אינן ללא הגבלה ויש תקרת השתתפות בכל אחד מהסעיפים הללו. בדרך כלל, הכיסוי הרפואי כולל תקרה של כמיליון דולר להוצאות רפואיות לרבות שירות הטסה רפואי להחזרת המבוטח ממדינת היעד חזרה לישראל. מעבר לכך, ביטוח נסיעות סטנדרטי אינו מספק את התרמילאי הזקוק לפוליסת ביטוח קצת יותר מקיפה.

חברות הביטוח השונות מודעות להעדפות המטיילים הצעירים אשר מחפשים הרפתקאות נועזות במדינות עולם שלישי. מרבית הישראלים הבוחרים לנפוש באמריקה הדרומית או במזרח הרחוק מתכננים לא פעם להתנסות בפעילויות בעלות אופי מסוכן - סנפלינג, טיפוס הרים, קפיצת בנג'י, צניחה חופשית, צלילות סקובה וכו'. ביטוח נסיעות סטנדרטי אינו מעניק כיסוי ביטוחי להוצאות רפואיות שנגרמו כתוצאה מעיסוק בפעילות אקסטרים כזו או אחרת ולכן חברות הביטוח החלו לשווק בשנים האחרונות פוליסות ביטוח תרמילאים המותאמת במיוחד לצעירים התרמילאים הנוסעים לחפש ריגושים במדינות רחוקות.

ביטוח תרמילאים חוסך למבוטחים את הטרחה הכרוכה בהתאמת אישית של פוליסת ביטוח נסיעות והיא כוללת את מרבית הכיסויים וההרחבות הרלוונטיים למטייל הצעיר המעניקים לו הגנה נאותה ומספקת ככל שניתן. מהם אותם הרחבות אותן נמצא רק בביטוח תרמילאים? לפניכם מספר הרחבות אופייניות לביטוח תרמילאים:


    •  תקרת הוצאות רפואיות מוגדלת המעניקה כיסוי גם לפעילויות אקסטרים.
    •  חילוץ מבוטחים שנפגעו משימוש בסמי הזיה.
    •  שירותי חילוץ והצלה.
    •  מוקדי חירום וסיוע למבוטחים 24 שעות ביממה.

זוהי רשימה חלקית בלבד ובכדי לברר פרטים נוספים לגבי ביטוח תרמילאים ועלויות יש לפנות לאתרי האינטרנט של חברות הביטוח השונות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב